Thursday 5 February 2015

Gadis Bangga Kongsi Gambar Khayal Ambil Dadah


Gadis Bangga dengan Status Khayal. Seorang remaja perempuan berkongsi gambar mabuk dirinya dan beberapa kawannya yang sedang khayal akibat mengambil dadah. Gadis mabuk itu seakan bangga ambil dadah dan memaklumkan kepada dunia bahawa dirinya berada dalam keadaan khayal bersama rakan-rakannya. Credit Gambar #Hootoh dan #Kamithemedia.

Gadis Bangga Kongsi Gambar Khayal Ambil Dadah

Dengan nama Allah, lihat dengan kerendahan diri. Nampaknya, kita tidak lagi mampu menyekat realiti kehidupan ini seperti sebelumnya. Akhirnya, segala akan terdedah dan tidak perlu anda melatah dan berpura-pura cuba mengatasinya. Wallahu' alam bissawab - dan Allah lebih mengetahui yang sebenar-benarnya - and Allah knows the right.

Gadis Bangga Kongsi Gambar Khayal Ambil Dadah

Remaja Khayal itu juga dengan Bangga memberitahu bahawa dia mengambil sejenil pil khayal yang mungkin sejenis dadah tersebut di laman sosial Facebook sehingga menyebabkan otaknya kembali function. 

Status Gadis Khayal! Ulasan dan Pandangan Pribadi 

Saya Hootoh Tudia secara pribadi, merasakan remaja perempuan ini masih baru dan masih di tahap permulaan mengenali Apa itu Dadah. Malah saya juga yakin, Nurul Asmida sebenarnya tidak berada dalam keadaan Khayal yang sebenar. Mungkin dia merasakan sedikit teruja kerana peningkatan kadar degupan jantung mendadak yang biasanya kesan dari Recreational Drug (bahan alkaloid atau adrenal). Bagi Gadis mentah ini, rasa sebegitu telah dianggap Khayal dan baginya ia sudah terlalu hebat. 

Ucapan Tahniah! (muka menyampah) Nampaknya Gadis ini Berjaya dalam Misi utamanya untuk sensasikan dirinya dengan memuatnaik gambar dan status khayal di laman sosial. Remaja lain diluar sana usah cuba untuk meniru kerana teknik sebegini, tidak lagi berkesan untuk beberapa tahun akan datang. 3 Tahun akan datang, saya yakin blogger-blogger Malaysia masa itu tidak lagi sebodoh hari ini. 

Saya juga beranggapan setelah Gadis Bangga dengan Status Khayal ini berjaya mencapai objektif misinya. Remaja perempuan ini akan terkesan untuk mula mengenali Dadah Sebenar. Itulah yang agak merisaukan saya. Dari Recreational ke Adrenal dan setusnya ke Narcotic. Semoga gadis kecil ini mendapat hidayah dan mula mampu berfikir secara matang untuk hari mendatang. In Sya Allah
- #Hootoh Februari 2015

Gadis Bangga Kongsi Gambar Khayal Ambil Dadah

Semoga remaja berkenaan insaf dan berhenti mengambil barang larangan tersebut sebelum otaknya terus tidak function. Wahai remaja jangan lah rosakan masa remaja mu dengan perkara yang sia-sia. Jangan terlalu ikutkan naluri remaja mu sehingga melalaikan dan menghanyutkan diri mu kelembah kehancuran. Hai Gadis Manis! Kembali lah kepangkal jalan sebelum terlambat.

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Wara Bellicose All Right Reserved
Shared by Google Blog