Saturday 14 February 2015

3 BETINA dikecam hina kematian Tok Guru Nik Aziz




Antara screenshot tiga orang gadis yang menghina kematian Allahyarham Nik Aziz di laman sosial tersebar dan mengundang kemarahan orang ramai yang menganggap tindakan mereka itu biadab dan wajar diambil tindakan.



Difahamkan, ketiga-tiga gadis berkenaan berang dengan ‘moment’ di aplikasi WeChat dan Instagram mereka dipenuhi dengan ucapan takziah dan al-fatihah untuk Allahyarham Nik Aziz yang meninggal pada malam Jumaat yang lalu.



“Nik Aziz meninggal? Ok.. bagusss laa.. mak ayah aku suke.. aku pun suke.. x yh nk semak status aku.. aku ku remove trus.. semak la.. ,” - AnnAbElle Swift



“Padan muka Nik Aziz dah Mati. Aman sikit Malaysia tanpa kau,” Sarah Maisarah



“Moment (WeChat) aku penoh dengan ‘al-fatihah tok guru nik aziz’. Yg pergi tu dah lah. Bkn ape, semak tawu semak? Sedekah kan alfatihah dah lah. Nie semak je at moment aku.. Shakai tau ark?” - Princes Bella



Dibawah ini adalah beberapa keratan screenshot yang sempat diambil. Mohon tindakan segera diambil terhadap ketiga-tiga gadis ini!















Source 3 BETINA dikecam hina kematian Tok Guru Nik Aziz

Due Respect to Kamithemedia Original Source Author!

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Wara Bellicose All Right Reserved
Shared by Google Blog